Gyakran ismételt kérdések

Válaszd ki, hogy mely témával kapcsolatban van kérdésed!
Szállítás
1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Express One szállítási díj: 1190 Ft

Foxpost szállítási díj: 790 Ft

2. Mennyi idő a kiszállítás, ha az átvételkor szeretnék fizetni?

Nem változik az ideje, ha ezt választod, akkor is a rendelésed leadásától számított 1-3 munkanap. De erről folyamatosan értesítünk: amint átadtuk kiszállításra a terméked, egy „Úton” státuszú e-mailt küldünk arra az emailcímre, amivel regisztráltál. Innentől kezdve normál esetben a rendelésed kb. 1-3 munkanapon belül kiszállítják. 

3. Mennyi idő a kiszállítás?

A rendelésed leadásától számított 1-3 munkanap. De erről folyamatosan értesítünk: amint átadtuk kiszállításra a terméked, egy „Úton” státuszú e-mailt küldünk arra az emailcímre, amivel regisztráltál. Innentől kezdve a rendelésed kb. 1-3 munkanapon belül kiszállítják. 

4. Csak akkor szeretnék fizetni, mikor átveszem a rendelést, ilyenkor hogyan kapom meg?

Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

5. Mi a futárszolgálatok elérhetősége?

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

6. Hogyan jut el hozzám a termék?

Az Express One és a Foxpost futárszolgálatot is választhatod, ezt minden esetben te választod ki a pénztár oldalon. Általuk kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

7. Kiszállították a csomagot, de épp nem voltam ott, mit tegyek?

Ilyenkor a futárszolgálattal kell egy új időpontot egyeztetned arról, mikor szállítják legközelebb a csomagod, hogy biztosan átvehesd. 

Elérhetőségek: 

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost Futárszolgálat: 06-1-999-0-369

8. A futárszolgálattal időpont egyeztetésre is van lehetőség?

Természetesen igen. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon hívd fel a futárszolgálatot és egyeztesd a számodra megfelelő szállítási időpontot.

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

9. Mettől meddig hívhatom a futárszolgálatot?

Munkanapokon, 08:00 és 20:00 óra között.

10. Rossz címet írtam a kiszállításkor, mit tegyek?

A "Megrendelésed feldolgozását megkezdtük" státusz e-mail értesítést követően még van lehetőség a szállítási cím módosítására az ügyfélszolgálatunkon keresztül. Elérhetőségünket megtalálod az "Ügyfélszolgálat" menüpontban. Miután a "Megrendelésed elkészítettük" státusz e-mail értesítést kiküldtük, a terméket már átadtuk a futárszolgálatnak. A "Megrendelésed elkészítettük" státusz értesítést követő első munkanapon hívhatod a futárszolgálatunkat és módosíthatod velük a szállítási adatokat. 

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

11. Honnan fogom tudni, mikor érkezik meg a rendelésem?

Amint átadtuk kiszállításra a terméked, egy „Úton” státuszú e-mailt küldünk arra az  emailcímre, amivel regisztráltál. Innentől kezdve a rendelésed kb. 1-3 munkanapon belül kiszállítják.

Megrendelések
1. Bármikor lemondhatom a rendelésem?

Ha teljesen egyedi vagy fényképes terméket terveztél és rendeltél: 

Ha a megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, vagy időben jelezted nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékot, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelésedet.
A megrendelés leadásától számított 24 órán belül lemondható a megrendelés egyedi tervezésű tok esetében akkor is, ha az már legyártás alá került.
Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@queencase.hu).
Sajnos, ha nem jelezted nekünk időben és már legyártottuk az egyedi terméket, akkor az elállási jog nem foganatosítható.

Webshop termék (nem egyedi vagy fényképes termék) esetén:

Ezeket a termékeket minden kötelezettség nélkül lemondhatod egészen addig, míg a csomagodat feladjuk. Ezután azonban már csak akkor van erre lehetőséged, ha a szállítás és visszaküldés díját megtéríted nekünk!

2. Nem szeretném átvenni egyedi, fényképes termékemet, de már legyártották. Ilyenkor mi a teendő?

Az egyedi, fényképes termékek esetében az elállási jog sajnos nem érvényesíthető. Ezeket a termékeket ugyanis minden esettben a te saját elképzeléseid szerint gyártottuk le, emiatt azt másnak már nem tudjuk értékesíteni. 

Ezért, ha egy ilyen terméket nem fizetsz ki, mi minden esetben szándékos károkozást feltételezünk, ami miatt az ügyedet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztályunknak, innen pedig a behajtási osztályhoz kerül majd tovább. A behajtó osztály fogja majd csekk formájában számlázni neked az eljárás költségét, ami magába foglalja az ügyvédi díjat és a peren kívüli bírósági végzés díját is.

Ezután 15 napod van rá, hogy a csekk kiküldését követően megtérítsd a vételárat és az egyéb költségeket. Ha ez nem teljesül, az eljárás folytatódik. A károkozás és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerülnek végrehajtásra. Ez magába foglalja akár a bérlevonást is, ha pedig ez nem lehetséges, ingóság vagy ingatlan terhelést.

3. Nem szeretném átvenni a webshopos termékemet, mi a teendő?

Ezeket a termékeket minden kötelezettség nélkül lemondhatod egészen addig, míg a csomagodat feladjuk. Ezután azonban már csak akkor van erre lehetőséged, ha a szállítás és visszaküldés díját megtéríted nekünk!

4. Hogyan rendelhetek kész telefontok tervet?

Három helyen is találsz telefontok terveket. Válogathatsz az ajándékötletek között, a főoldalon a tokterveknél, valamint a tervező galériáiban is. Egészen biztos, hogy megtalálod majd a neked valót, vagy egy olyan tervet, ami mégis beindítja a fantáziádat, és végül egyedi toktervezésbe kezdesz!

5. Készüléktípust szeretnék választani egy kész tervhez, hogyan tehetem ezt meg?

Ha a kész tervek között találtál egyet, ami tetszik, akkor kattints az „Ilyet szeretnék!” gombra! Válaszd ki a gyártót, a készülék típust és azt, hogy milyen tokot szeretnél rá, majd kattints az „Indulhat a tervezés” gombra! A megrendelésed a „Elkészültem” gomb megnyomásával tudod a kosárba tenni, ha úgy érzed, mindennel kész vagy. Ha nem, akkor válaszd a „Módosítás” gombot és alakíts rajta egészen addig, míg tökéletesnek nem látod!

Fizetés
1. Hogyan tudok fizetni?

Fizethetsz azonnal bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül vagy a csomag átvételekor. Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

2. Melyek az utaláshoz szükséges adatok?

Cukicuccok.hu Kft.

2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48.

Bank: UniCredit

Bankszámlaszám:

10918001-00000118-77330008

Fontos, hogy a rendelés azonosítódat mindenképp tüntesd fel a közleményben, ezért kérünk, hogy erre különösen figyelj!

3. Szeretném kérni a megrendelésemhez tartozó ajándékot, ezt hol tudom kiválasztani?

A tervezés fázisának legvégén tudod kiválasztani azt a 2490 forint értékű ajándékot, amit egyedi tok rendelése esetén küldünk neked. A fizetés előtt, a kosár oldalon ezt még módosíthatod később, ha szeretnéd. 

Nem találom amit keresek
1. Nem elérhető a honlapon a termék, amit szeretnék, mi a teendő?

Kérjük, hogy keress fel bennünket az „Ügyfélszolgálat” menüpont alatt található elérhetőségeink egyikén. Munkatársaink segítenek, hogy a készülékedre milyen termékek elérhetőek, de akkor se aggódj, ha épp nincs készleten a kiválasztottad! Ebben az estben a kérésedet elküldjük beszállítóinkhoz, és kb. 2-3 hetes határidővel be tudjuk szerezni neked, amit szeretnél. Ahogy a termék ideér, felvesszük veled a kapcsolatot, ha pedig nem tudjuk ennyi idő alatt sem beszerezni, kívánság listára tesszük és amint elérhető lesz nálunk, értesítünk róla! 

Termékek
1. Milyen minőségűek a nyomtatott termékek?

Számos tényező van hatással arra, hogy a nyomat színe és minősége milyen lesz. 

A különböző anyagú tokok (kemény hátlapok, flipes bőrtokok, szilikon tokok) felülete, sűrűsége és színe is sokszor eltérő lehet attól, amit a monitoron láttál. 

Akkor tudjuk a leginkább visszaadni azt a színvilágot a tokon, amit a monitoron látsz, ha nagy felbontású, kiváló minőségű képet használsz! Ez kiemelten fontos a tervezés során, amire érdemes odafigyelned! Fordulj munkatársainkhoz bizalommal, ha nem vagy benne teljesen biztos, hogy megfelelő minőségű a kép, amit használni szeretnél. Biztosra akarsz menni? Akkor válassz átlátszó vagy fehér színű tokot, ezekre tudunk a lehető legtöbb esetben a legszebben dolgozni! 

CMYK színekeveréssel dolgozó nyomtatási rendszerrel, LED UV technolóigával készítjük a nyomatot. A kép és tok alapszínei különösen meghatározzák a nyomtatott kép világát, ezért érdemes több időt rászánnod, hogy a megfelelő minőségűt válaszd. 

Bár a termékek védenek a cseppek és a fröccsenő víz ellen, semmiképp se tedd ki őket tartós vagy magas páratartalomnak és közvetlen víznyomásnak, illetve hosszabb ideig (5-10 perc) vízbe mártani sem ajánlott! 

A megrendelés elküldésével tudomásul veszed, hogy termékeink használata során, esetlegesen a termékben vagy a mobil készülékben- mobilkészüléken keletkezett beázásból, ütődésből, esésből és egyéb külső, szándékos vagy véletlenszerű sérülésekből eredő károkért semminemű felelősséget nem vállalunk! Ez esetben panasszal vagy jogorvoslattal nem élhetsz!

Ha további kérdéseid lennének, kérjük keresd munkatársainkat az elérhetőségeinken, készséggel állnak majd rendelkezésedre! 

2. Mik azok a webshop termékek?

Azok a termékeink, melyek nyomtatás nélkül készülnek, tehát nem egyedi, állandó termékeink. Mivel így idő sem kell a gyártásukhoz, ezért azonnal postára is tudjuk adni, ha készletünkben megtalálhatók. Ha nem elérhető készleten az adott termék, akkor kérjük, hogy keress fel bennünket az „Ügyfélszolgálat” menüpont alatt található elérhetőségeink egyikén. Munkatársaink segítenek, hogy a készülékedre milyen termékek elérhetőek, de akkor se aggódj, ha épp nincs készleten a kiválasztottad! Ebben az estben a kérésedet elküldjük beszállítóinkhoz, és kb. 2-3 hetes határidővel be tudjuk szerezni neked, amit szeretnél. Ahogy a termék ideér, felvesszük veled a kapcsolatot, ha pedig nem tudjuk ennyi idő alatt sem beszerezni, kívánság listára tesszük és amint elérhető lesz nálunk, értesítünk róla!

Tervezés
1. A tervezéshez használt képnek milyen felbontásúnak kell lennie?

Fontos, hogy a tervezés során végig szem előtt tartsd a tényt: mivel különböző anyagú tokokra dolgozunk, ezért sosem fogunk tudni olyan minőséget előállítani, mintha egy fotóstúdió dolgozná ki a képeidet. De sokat segíthetsz, ha a megfelelő minőségű képet töltöd fel! Érdemes minimum HD (720p=1280X720px méretű), vagy HD Ready (720p=1366X768px méretű) minőségű képet használnod, de az a legjobb, ha FULL HD (1080p=1920X1080px méretű) fotót töltesz fel a tervezéshez! A minimum FULL HD méretben feltöltött kép már szinte teljesen úgy néz majd ki, mint ahogyan a monitorodon látszik! 

2. Hogyan állíthatok be képméretet a Google keresőben?

A keresés elindítása előtt kattints a kereső sáv alatti „Kereső eszközök” menüpontra, ezután pedig a „méret” fülön a „nagy” méretet válaszd! Annál jobb lesz a kép minősége a tokodon, minél nagyobb méretű képet találsz hozzá! 

3. Hogyan helyezzem el a tervezés során a tokon a képet?

Fontos, hogy a kép legfontosabb részleteit semmiképp se húzd a tervezéskor a tok szélére, mert az ívei miatt lemaradhatnak arról. Ugyanez a helyezt az egyéb kivágásoknál (a kameránál, a hangszóróknál, a vakunál) is, ide sem érdemes olyan részletet tervezni, amit mindenképpen szeretnél a tokon látni. Ezért legalább 10-15mm-el beljebb húzd a kép fontos elemeit az illusztrált tok szélétől! 

Hiába van nagyobb felbontású képed, ha túlságosan lekicsinyíted azt, akkor ez is minőségromláshoz vezethet! Törekedj rá, hogy a választott képet közepes vagy nagy méretben tedd a tokra, illetve az imént említett kivágásokkal kapcsolatban a fontosabb részletekre is ügyelj! 

4. Milyen színnel írjam és hova helyezzek el a tokon szöveget?

Legalább 10-15 mm-el beljebb húzd a kép fontos elemeit, így a szöveget is az illusztrált tok szélétől! A színnel kapcsolatban pedig arra érdemes figyelned, hogy a kép színvilágától és a tok alapszínétől eltérjen! Ez garantálja majd, hogy jól látszódjon! 

5. A nyomtatott képre a különböző filterek is hatással lehetnek?

Igen, ezért ezeket nagyon óvatosan és csakis saját felelősségre használd! Az effektek használata könnyen a kontúrok elmosódásához vezethet, vagyis minőségromlás is bekövetkezhet, ha meggondolatlanul használod őket! 

6. Hogyan használjam a vágás funkciót?

Ez a funkció azért van, mert ennek a segítségével tudod a feltöltött képet egy bizonyos sablonba helyezni a tervezés során. Ne ijedj meg, ha a tervezőben egy átlátszó fehér réteget látsz, ez csak ott jelenik meg a tervezéskor, a nyomtatott tokon már nem lesz rajta! Viszont arra mindenképpen figyelj, hogy a sablonnak el kell fednie a képet, ezért teljesen húzd rá a fotódra! 

7. Hogyan fedi le a feltöltött kép a tokot?

Erre nehéz egyértelmű választ adni, mert minden tokot máshogy fednek le a feltöltött képek. A fő nyomtatási terület a tok hátlapja (kivéve a flipes bőrtok, ahol a tok előlapja), az ívek és a szegélyek nem azok! Mivel a nyomtató az ívekre nem tud nyomtatni ezért a lefedettség eltérő tokoknál eltérő lehet. 

Nem tudjuk sajnos befolyásolni, hogy a tok szélén is éles legyen, például egy hosszú ívű szilikontoknál vagy kemény hátlapnál az itt található felületen a kép elhomályosodik majd. 

A kemény hátlapnál és a rövid ívű szilikontoknál pedig csak a hátlapot éri el a nyomtató ezért egyáltalán nem kerül nyomtatás az ottani ívekre. 

Ha flipes bőrtokra szeretnél nyomtatni, ott csak az oldalára tudjuk ezt megtenni, a belső oldalára, a hátlapjára vagy a mágneses flipfülre sajnos nem! 

8. Ha a tervezőben nem húzom ki teljesen a kép szélére a fotót, a nyomtatáskor automatikusan kihúzódik?

Ha a tervezéskor nem húzod ki, a nyomtatáskor sem úgy fog elkészülni. Mi semmi esetben sem térhetünk el az általad leadott rendeléstől, ezért mindent úgy készítünk el, ahogy elküldted. Viszont, ha bármilyen segítségre lenne szükséged a tervezés során, nagyon szívesen segítünk! Keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy írj az info@queencase.hu e-mail címre és igyekszünk olyan tanácsokkal ellátni, hogy a terveid, elképzeléseid szerint valósíthasd meg a tokot!  

9. A feltöltött képem hátterét le tudjuk szedni a fotóról?

Ha ilyen kérésed van, kérjük, hogy keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy írj az info@queencase.hu e-mail címre, mert nagy valószínűséggel fogunk tudni segíteni neked!

10. Mi az a transzparens kép? Hogyan tudok vele tervezni?

Transzparens képnek nevezzük azokat a képeket, aminek a háttere teljesen átlátszó. Kifejezetten fontos, hogy amennyiben vonalgrafikával tervezel, ilyen képpel dolgozz, mert ebben az esetben lesznek elég erősek és vastagok a vonalak a tökéletes nyomtatáshoz. Ezeket a képeket legtöbbször PNG fájlformátumban találhatod meg.  

A nyomtatással kapcsolatos fontos tudnivaló transzparens képek használatakor!

Transzparens kép esetén az átlátszó háttér miatt gyakran nem veszik észre a tervezéskor, hogy annak átlátszó háttere nem tölti ki teljesen a tokot. Ez azért jelenthet problémát, mert mielőtt a tokra a színeket rányomtatjuk, egy fehér festékréteg is kerül rá. Ha pedig nem húzod ki tervezéskor a képet a tok szélére, körülötte egy 1-2 mm-es körvonal látszódni fog majd. Ezt könnyen elkerülheted, ha a tervezőben egy egységes színt állítasz be háttérszínnek, olyat, ami a tok alapszínével megegyezik! A kitöltés funkciót használva lesz erre lehetőséged. Ha mégis úgy érzed, bizonytalan vagy benne, hogy sikerült e megfelelően beállítani, vagy bármilyen segítségre lenne szükséged a tervezés során, akkor keress minket info@queencase.hu e-mail címen a 06-20-9-600-800-as telefonszámon!

11. Megtaláltam a képet, hogyan választhatom ki a készüléktípusomat?

Ha a kész tervek között találtál egyet, ami tetszik, akkor kattints az „Ilyet szeretnék!” gombra! Válaszd ki a gyártót, a készülék típust és azt, hogy milyen tokot szeretnél rá, majd kattints az „Indulhat a tervezés” gombra! A megrendelésed a „Elkészültem” gomb megnyomásával tudod a kosárba tenni, ha úgy érzed, mindennel kész vagy. Ha nem, akkor válaszd a „Módosítás” gombot és alakíts rajta egészen addig, míg tökéletesnek nem látod!

Elállási jog, lemondás
Garancia
1. Vállalt jótállási idő

Szerződéses jótállás vállalt határideje minden egyes termékre 12 hónap.

Ez az átvételkor észlelt LED UV nyomtatási technológiával készült nyomtatási hibára, az anyaghibára, törésre, sérülésre és kopásra, valamint a termék természetes nyúlására vonatkozik. 

2. Mikor érvényesíthető a vállalt jótállás?

Beszállító gyártó hiba esetén, amennyiben problémát észlelsz:

  • a mérettel kapcsolatban,
  • az anyag minőséggel kapcsolatban,
  • illetve törést vagy szakadást észlelsz a kézhezvétel pillanatában. 

Nyomtatási hiba esetén abban az esetben, ha:

  • a kép nagymértékben elcsúszott,
  • a nyomtatás felhólyagzásakor,
  • a színek nagymértékben eltérnek.
3. Mikor nem érvényesíthető a vállalt jótállás?

Nem érvényesíthető a vállalt jótállás, ha:

  • a terméket nem rendeltetésszerűen használták,
  • átalakították azt,
  • hibásan vagy szakszerűtlenül kezelték,
  • elemi kár okozta a sérülést,
  • vagy egyéb, nem gyártási hibából következett be.

A felsoroltak mellett a vállalt jótállás nem érvényesíthető akkor sem, ha a termék tartósan magas páratartalomnak vagy közvetlen víznyomásnak volt kitéve és ha egy egyedi fényképes termék hosszabb ideig (legalább 5-10 percig) vízbe volt mártva!

4. Mit tegyek, ha hibás a termékem és garanciális javítást kérnék?

Kérjük, hogy küldj egy képet a hibás termékről az info@queencase.hu e-mail címre, hogy az eseted kivizsgálását megindíthassuk! Ha ezalatt a vizsgálat alatt bebizonyosodik, hogy a termék tényleg hibás, garanciálisan, díjmentesen elküldjük majd neked a javított terméket.

5. Mit tegyek, ha hibás a termékem és szeretném visszakérni az árát, mit tegyek?

Kérjük, hogy küldj egy képet a hibás termékről az info@queencase.hu e-mail címre, hogy az eseted kivizsgálását megindíthassuk! 

Ha ezalatt a vizsgálat alatt bebizonyosodik, hogy a termék tényleg hibás és garanciális javítás helyett az árát szeretnéd visszakapni, erre is van lehetőség. Ebben az esetben kérjük, hogy küldd el a számlát és vele együtt a hibás terméket levelezési címünkre (2030 Érd, Aradi utca 68.). A termék visszaszállításának előzetes díja téged terhel, de a csomag visszaérkezését követően, a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt visszatérítjük.

Gyártás
1. Milyen technológiával gyártják a fóliákat és a tokokat?

LED UV nyomtatással, vagyis a piacon jelenleg lévő legjobb technológiával gyártjuk a tervezett termékeket. 

2. Mi az a LED UV nyomtatás?

A lehető legjobb technika ahhoz, hogy az elkészült termék a legtartósabb legyen. A nyomtatás során UV fénnyel égetjük bele a tokba a tintát.

3. Milyen színekből kever a nyomtató?

5 színből a C (Cián), az M (Magenta), az Y (Sárga), a K (Fekete) és a W (Fehér) színekből keveri ki a képeket nyomtatónk. 

4. Direkt színeket is tudok nyomtatni?

Az eljárás magas költsége miatt sajnos erre nincs lehetőség. Mivel a legtöbb esetben teljesen eltérő a tokok felülete és sűrűsége, emiatt sokkal nehezebb rájuk direkt színeket nyomtatni, mint akár a fotópapírok esetében.